Post 1

Radiostar - Andaikan Saja 2009

Tuesday, April 14, 2009


INFO BAND
Firstly,Sorry to all coz agak lama tak update band2 baru.Agak bz dengan final exam.lagi 2 paper kot nk habis. tapi tak apa.Aku postkan jugak band nih sbb tak mau peminat2 indie diluar sana bosan asal masuk ja blog aku tgk xda band baru di review.so,aku postkan jgak.Ok,band Radiostar ni rasanya dah ramai yg knal kot? sebab band ni agak pemes jgak la.Kali ni aku posting kan lagu2 baru diorang (rasanya la kot).hehe..memang "hot" jugak la lagu2 baru diorang nih.So,sedut je la ek.mmg layann ja..itu ja kot nk bgtau.xdak masa nk review pnjang2.sbb nk study pulak ni.ahakz.Check Chek Out Out!!!


Download Here:

Radiostar - Patung Tak Berhati.mp3
Radiostar - Bila Dia.mp3
Radiostar - Andaikan Saja.mp3
Radiostar - Kau.mp3
Radiostar - Lelah Dalam Penantian.mp3
Radiostar - Kau Biarkan Aku Sendiri.mp3

4 comments:

hadio69 at: April 19, 2009 at 1:57 AM said...

ini indon pny kn???
radiostar msia bkn da tkar jd rosin ke?

Anonymous at: April 19, 2009 at 10:05 AM said...

tu ah..dah check kt tenet..
yang ni indon punya

sYbDkBeK at: April 19, 2009 at 4:49 PM said...

slaloo jd cmni... ingtkn local band, penyer indo nyer... jd pk2 kn r... sepatutnyer local band kne konsisten dlm memperjuangkn musik mrke...

hadio69 at: April 20, 2009 at 4:12 AM said...

pape pn local pny lg bes
dorg tukar nme jd ROSIN
search je
layan2 :)