Post 1

SAM Band

Tuesday, September 1, 2009


Band yang ditubuhkan pada pertengahan bulan 8 ini dianggotai oleh Nan A.K.A 'kuman kering' sebagai drummer, Tom A.K.A 'Kuman Tiang Elektrik' sebagai guitaris, Juad A.K.A 'Kuman Mohawk' sebagai bass, Abang A.K.A 'Kuman Taiko' sebagai guitaris, Boy A.K.A 'Kuman Black Parang' sebagai drums, Merlvyn A.K.A 'Kuman Dream Machino' sebagai guitars dan Tan Chee Meng A.K.A 'Kuman Fengtau' sebagai guitars dan bass.

Single pertama mereka yang diberi judul "Aku Seekor Kuman" pernah diputarkan di corong radio XFM dan Hot FM dan lagu tu dengar cita mendapat hit yang tinggi juga dikalangan pendengar.Eh btol ka?apa pasai aku xpernah dengar pon band ni b4 that ha?hohohoho

Banyak juga lagu dioarang yang best2 untuk dilayan.bagi aku lagu "aku seekor kuman" memang best dan terbaik kot antara lagu2 diorang ni.

diorang baru saja release lagu baru yang diberi nama "hancur".ok la so far so good lagu ni.aku pon tak sempat nak sedut lagi.hehehe..

Untuk maklumat lanjut,layari Myspace mereka dengan click link dibawah.Check Check Out Out!!!

http://www.myspace.com/sammusicsam

Tracklist :

1)Pergi Buat Selamanya
2)Emily Why Cant You See
3)Chasing Stars
4)Crazy
5)Aku Seekor Kuman
6)She's In My Head

Download Here:
SAM - chasingstars.mp3
SAM - shesinmyhead.mp3
SAM - Pergi Buat Selamanya.mp3
SAM - Crazy.mp3
SAM - Aku seekor Kuman.mp3
SAM - Emily Why Cant You See.mp3






0 comments: